فرمول چسب سنگ


فرمول چسب سنگ

 

چسب  یک چسب دوجزئی بر پایه پلی استر میباشد که جهت چسباندن کلیه قطعات سنگی در صنایع، منازل و ساختمان سازی و نماکاری مورد استفاده قرار میگیرد.

چسب سنگ در میان گروه مصرف کنندگان خود به دلیل داشتن زمان خشک شدن مناسب در فصول مختلف سال دارای محبوبیت بالایی میباشد به اضافه این که قدرت و استحکام نهایی آن بسیار بالا بوده و از کیفیت ظاهری و داخلی بالایی برخوردار میباشد. چسب سنگ  مقاومت خوبی در آب دارد و سرما و گرمای هوا و گذشت زمان تاثیری بر مقاومت آن ندارد. تغییر حجم چسب سنگ آنقدر ناچیز و نامحسوس میباشد که در مصارف صنعتی جایگاه خاصی پیدا کرده است و صنعتگران جهت پر کردن منافذ قطعات و مدل سازی و غیره از این چسب بهره میبرند.

این چسب قابلیت تراشکاری و سنباده خوری را دارد و مصرف کنندگان قادرند چسب سنگ  را قبل از مصرف با رنگ مخلوط کرده تا چسبی با رنگ مورد نیاز خود بدست آورند. در صورتی که با چسب سنگ  قطعه سازی کنید، با همین چسب میتوانید قطعات را به یکدیگر متصل نمایید.


مبلغ قابل پرداخت 259,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1832

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما