فرمول چسب کفاشی


فرمول چسب کفاشی

چسب کفاشی  به فرم مایع کهربایی رنگ به همراه رزینهای صنعتی و حلالهای مختلف تولید گردیده و در رده چسبهای تماسی بر پایه حلال می باشد

چسبی همه کاره با چسبندگی آنی، بسیار قوی ،مناسب جهت مواد تحت کشش ، دارای کاربردهای عمومی ، ضد سرما و یخ زدگی ،کاربری آسان ، مقاوم در برابر روغن ، آب ، ضربه و کشش و بسیاری از عوامل محیطی است .

این چسب جهت کلیه فرایند های کفاشی نظیر لب تا کردن انواع چرم های طبیعی و مصنوعی و جیر و پارچه و ...، چسباندن انواع قدک به چرم طبیعی و مصنوعی و جیر و پارچه و ...، کارکشی انواع رویه های طبیعی و مصنوعی وجیر ...بر روی انواع تکسون و اشتراول های خارجی و ایرانی و هر گونه عملیات مرتبط با کفاشی فرموله و تولید گرددیده است.

زمان خشک شدن این چسب به گونه ای طراحی گردیده است که پس از عملیات چسب زنی از 5 دقیقه تا 8 ساعت قابلیت چسباندن دارد و مقاومت حرارتی آن به گونه ای است که پس از زمان 8ماند به مدت ساعت در گرمکن با دمای 80 درجه سانتیگراد قطعات به هم چسبیده از یکدیگر جدا نمی شوند و با چسبندگی عالی باقی می مانند.


مبلغ قابل پرداخت 207,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1590

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما